FÖR IBLAND ÄR JAG SÅ JÄKLA BRA!

Storstädat mitt rum idag, och då menar jag verkligen STORstädat. Förstår inte varför jag tröttnar på mitt rum efter bara någon månad, så då måste jag ju möblera om igen, igen och IGEN. Undrar hur många gånger jag har möblerat om det här rummet, och hur många gånger jag flyttat runt bland alla husets rum fram och tillbaka. Men måste säga att jag trivs allra bäst här :D
Var jäkla trött på att byrån gick sönder eftersom den hela tiden var överproppad med kläder, saker mm.. och att jag inte kunde gå på golvet för där låg resten som inte fick plats i den fullt överproppade byrån. Så jag tog saken i egna händer och fixade o trixade, och glömde helt bort pluggningen, ajdå. Sprang runt i hela huset i hopp om att hitta nånting bra som jag kunde dra nytta av. Går ju att hitta en mängd grejer eftersom vi har en sisodär tre rum o ett garage proppfullt med saker som bara skräpar. På det sättet jag hittade min tv förövrigt, så lönar sig goodie. Har även hittat hötalare och grejer, fast dock tagit sönder två par, så har ju inga för tillfället :/ Så är på jakt efter nya, men en viss broder har ju roffat åt sig alla redan. I alla fall så tillslut hittade jag en stor typ hylla fast med såna där vingar så den stängs, ;D Sämst på att förklara, jag vet, men kommer inte på namnet för såna just nu, kortslutning i hjärnan eller något. Färgen är dock gräsligt ful, den är ju alldeles gul. Men tänkte vara duktig o måla om den till svart eller något, trore passar. Så fort jag har tid, ork o färg! Blev en helrensning bland kläderna då o slängde en del onödiga plagg. Men jag är så jävla sämst på att slänga grejer, även om jag verkligen aldrig använder det så kan jag inte slänga det för "tänk om" jag nån gång behöver det, så står jag där o ångrar mig så jävla hårt, fan att det ska vara så jävla svårt. Men i alla fall så ska väl inte byrån gå sönder något mer nu hopas jag. Dock står tvn på något strange way nu, kan inte flytta över den till andra sidan för där finns inget kontaktuttag, så förlängningsladd nu tack!, men då kommere ju ligga sladdar kors o tvärs över hela rummet, det är ju jävligt fult!, smarta Jessica i farten. Men nu ska jag inte klaga, nu ska jag vara så jävla stölt över mig själv, faktist tagit hela dagen ända från klockan 1 till 6. Nu sitter jag här i min säng med nybytta lakan, som luktar så grymt gott (A) och massa tända doftljus i ett helstädat och fräsht rum. BRA JOBBAT JESSICA! Stolt över dig. Tack tack! Tänkte belöna mig mig med glass och antingen oc eller oth tittande. Fast å andra sidan borde jag straffa mig själv för att jag inte plugga. Men känns som att belöningen får väga mer :) Förmodligen det längsta inlägget jag skrivit, och det handlar om.. hm typ ingenting intressant?! Men duktigt till den som orkade läsa allt i alla fall.

Dagens roligaste måste jag säga var youtubelänken som Perchan skickade, HAHA. Då fattar ni ungefär hur rolig min dag varit. Han i röd tröja alltså, fan min idol.


PUUUUUUSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snubben på klippet va ju lite utöver det vanliga XD <3

2009-04-19 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0