prat om ingenting

Efter två timmars kollande på redovisning slutade jag vid 10 ungefär, gick in mot stan o köpte en mascara, sen vidare ner till rese för att ta halv 11 bussen. Så kommer Rebecca också, så vi fick för oss att ta en runda på stan så hoppade av vid nästa hållplats igen och gick in mot stan. (Samma väg som jag gick en 40 minuter innan) Så plötsligt ser jag ett sånt örhänge jag har på mig, ligger på vägen, känner på mitt öra och det var borta, så där låg det och jag hade gått runt med bara ett örhänge utan att mörka något. I alla fall så provade vi massa kepsar och lite annorlunda kläder ;) Fast vi båda två blev jävligt fästa vid dom rosa leggensen, haha.


När jag kom hem var ju tanken att jag faktist skulle plugga nu när jag hade hela dagen och allt på mig, men kände mig jävligt trött och ont i huvudet så tyckte jag förtjänade att lägga mig i sängen en stund. Men rätt som det är vaknar jag och klockan är plötsligt kvart i fem och jag var fortfarande skittrött, men pallrade mig upp ändå. Så där gick den här dagen också, och nu äre ännu en mindre dag på mig att plugga. gräjt. Kommer heller inte lyckas somna ikväll nu, som jag förövrigt inte lyckats med på åratal känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0