VÅR! :D

Började vid elva idag, underbart att vakna 5 minuter innan alarmet ringer också, Linda & Alma försov sig, Rebecca & Hanna missa bussen, bra där tjejer. Hämtade blommorna som skulle säljas i skolan, annars vare inte ens en lärare på hela AP:et. Dåligt äklig mat i skolan också, men det varma vädret är underbart. Hanna & jag orkade inte med spanskan så gick till stan o köpte godis sen åkte hem och satte oss vid bryggan istället. Roligaste idag: "Vem är det som kommer? shalilalaala (8)" haha. När jag kom hem blev det att övningsköra, gick riktigt bra tycker jag. Och vädret gör mig så jävla glad :D till och med städat rummet o grejer idag :) Imorrn ska jag faktist försöka mig på att komma ut o jogga, blev plötsligt sugen på det :O



Kommentarer
Postat av: Hanna

mys va det :D <333

2009-04-02 @ 16:41:26
Postat av: Sara

Oh vad skönt det där ser ut! :)

2009-04-02 @ 23:22:37
URL: http://www.sazdarlings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0