irriterande djävulskap



Dagen började med en låång dusch, sen tänkte jag ligga ute osola, men blåste för kallt för det. Så tänka åka o "jobba" istället. Så blev att övningsköra dit, men på vägen kommer vi till en jävla cykeltävling, så fullt med folk på vägen. Och folket flyttar ju inte på sig, jävligt irriterande. Står en snubbe mitt på vägen och bara stirar på oss, vad fan flyttar han inte  på sig för, vilken trögskalle står bara kvar där då?! Vägen var ju inte avstängd eller något för bilar liksom. och jag som är sämst på att köra sakta också. Men skicklig som jag är så klarade jag det galant ;D Men lyckas ju få en polisliknande varelse efter mig på motorcykel, så förmodligen första gången jag faktist höll hastighetsbegränsningen.
Bussarna går så jävla dåligt på lördagar, går fasen bättre på söndagar, då är det väl ändå inte så jäkla bra :S Så efter städningen fick jag vänta en 40 minuter i stekande sol på bussfan som inte ens går förbi mig riktigt, men annars hade jag ju fått vänta ytterligare en timme. Jävla dåligt! Känns som jag låter som arg gammal hagga, men måste klaga lite på sånt som gör mig irreterad ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0