shake ass, han shakar ass

Göte Friks skulle behöva ändra det han kostar till nyttigt mat. Ibland förstår jag inte hur jag lyckas?! Sitter o skriver  uppsatsen, sen efter en sådär  två timmar, antar att jag var lite körd i skallen & kramp i handen, så skriver jag en mening och tänker inte ens på det förens jag läser den igen. Störd. På tal om annat har jag vart ute och sprungit med Rebecca idag, känner mig duktig, och även lite smårik (; haha. Underbart att kunna va ute i shorts & t-shirt utan att frysa för fem öre :)
Göte shakar ass

Kommentarer
Postat av: Götelover nr 2

den meningen asså XD helt underbar!

2009-04-27 @ 22:26:54
URL: http://rebeccau.blogg.se/
Postat av: almss

haha klockrent!

2009-04-28 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0