flum & dum

Jaha, första dagen i skolan efter ett galet härligt o skönt lov. Kunde dock inte sova inatt, vet i fan varför det var så jävla svårt, kanske för att värmen var jävligt hög, så ja det var väl det som sög. La mig runt ett, men ja somnade inte förens tre timmar senare. tjaa härligt när man skulle upp tre timmar senare då. Men på något lustigt vänster lyckades jag ställa klockan fel. Så när alarmet ringer o jag ska gå upp, slänger en blick på klockan: 9.10, what tha fuck, började ju vid 8.40 lix. Men tog det lugnt o kom till skolan vid 11. Första timmen vare AP så satt bara där o fördrivde tiden, kändes lite smått onödigt, men likadant varenda AP. Fick även sluta 40 minuter tidagare idag, jäkla skönt, för engelskan är ju förjävla tråkig. Så Hanna & jag åkte hem till mig för att plugga. Men blev att vi bakade o sådär tills rebecca kom, så vi kunde skriva av henne, hahah. Duktigt där (Y)
Och ikväll kommer jag sitta bänkad framför desperate housewives, missade förra gången, men det tas igen idag eftersom det är dubbelavsnitt! YHEEEY! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mig fortfarande väldigt förundrad över hur du lyckades ställe klockan helt åt fan fel XD HAHAH <33

2009-04-14 @ 22:01:00
URL: http://rebeccau.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, jag måste vart jävligt mycket tröttare än jag trodde eller något :O <3

2009-04-14 @ 23:40:22
URL: http://blooomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0