HAHA humör

Kvällen blev en sån där lustig & rolig, dock ganska så menigslös. Drog in till stan med Van Helsing & Rebbanrock. Jaa, har väl inte så mycket att säga mer än att vi vet hur man skämmer ut sig, sånt är vi bra på, och tillsamans blir vi oslagbara.  Äääh, kul att kunna glädja andra som får sig ett skratt. Rebecca tänder förövrigt på berättarröster. Och Jag & Rebecca har också fått tag på sommarjobb, kommer få bästa karriären, för vi ska nämligen baka bullar men vad dom är till håller vi nog mest för oss själv tills vidare.. haha. Vi ska även göra en lista med saker vi måste göra, känner på mig att det kommer bli vissa pinsamma situationer framöver om vi håller det vi lovat oss, och ja vi är ju så bra på sådant, så klart vi firrar det. JAG VILL VARA DIN MARGARETHA! sjunger vi i kör, för det får mig på så jävla bra humör. Fick en knäpp upp i knoppen. Vissa låttexter är ju bara för lustiga föresten. Sitter o lyssnar på gammal svensk musik o det är ju bara så jäkla dåligt så det blir så jäkla bra. "Kan inte tänka på annat än bara dig, TJULAHOPPTJULLAHEJ?!" , "simsimsallabim, jag kan trolla, simsallabim, han är min trollkarl" eller "oh, oh vi ska på upptäcksjakt, oh oh vi ska på skattjakt." haha. Tror jag är jävligt uttråkad egentligen eller bara övertrött?! fast jag inte riktigt vet om det, men sitter med världens största flin just nu, som en gammal häxa, o skrattattakerna kommer med jämna mellanrum. Skrattar så jag tjuter ibland pga Rebeccas & min fina msnkonversation. Kul att man kan ha så kul av att sitta o nörda vid msn & gammla låtar. Min o Rebeccas humor är något utöver det mesta, den slår de flesta, så förmodligen den allra bästa, så det måste väl ändå frästa att testa?! ;)
EFTERSKALV! "om du vill åka med oss, kan du åka till ett dass alla vill se"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0