SOL! :D , de känslor som smyger fram igen, var har dom varit?

Okej, på sommaren vill jag verkligen inte ha några bikinilinjer, men nu på våren tycker jag det är så jäkla sommrit, så jaa nu funkare ju fina firren lix. Solen får mig även att vilja ha sommarfärger, ljusa jeans o färglada tröjor, me like it. Även gjort värsta sommerlistan på spotify som jag lyssnar på om o om igen för tillfället. Tänkte bränna ut massa  på skiva, men inte haft orken eller tid idag, så ska försöka fixa det tomorrow. :) Värmen börjar faktist också ge med sig, ändå 17 grader idag, trodde jag skulle dö av värme när jag satt i stekande sol o väntade på bussen förut, med en smula överdrivet.., och nu när Jenny's har öppnat blire ju som pricken över i:t. Ja men allt som fattas är ju sommarlov istället för påsklov & vatten i kanalen.
Baby, baby, show me a smile! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0