låt inte problemen slå ner dig

ur bikten.nu

"Igår när jag runkade kom jag på en spegel. Sedan tog jag hårtorken och torkade sperman. Skrapade av resterna med ett rakblad och la i lite plastfolie. Stoppade det i fickan. Till sist smulade jag det ner min flickväns mat när hon inte såg något. Jag är totalt sjuk i huvudet, men jag tände på att se när hon åt upp det."
Hur kommer man ens på tanken?

"Jag kissar alltid i handfaten på publika toaletter och sen spolar jag i toaletten för att folk skall tro att jag använt toan."

"Jag har syndat, min nagel gick av inne på ne mataffär och jag ville av någon konstig anledning inte lägga den på golvet. Så jag tryckte in den i en tomat."

De flesta skriver nog ganska så oseriöst, men kan inte sluta läsa, haha ;D

Kommentarer
Postat av: almss

hahahahahaha oh herregud! den där sidan har jag missat dö xD min nya kvällssysselsättning ;)<3

2009-08-24 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0