bira bira bira tvärs tvärs tvärs

Jävligt blött
Jävligt kallt
Men ganska så kul!
Katedral -> Ågatan -> Stora torget, fontänen! -> Gräsplätt -> Ågatan -> Stora torget
Började med uppehåll, slutade med översvämmning.
Regnet seriöst bara dundrade ner, men det hindrade inte alla små nollor från att skrika o springa runt så uta bara fän.
När det började läcka igenom paraplyt, gav jag upp, reeegn skadar ju inte, så länge man inte blir förskyld.
Kändes inte som någon större hit att vara kvar i stan när man såg ut som en dränkt hund, och dessutom kände sig som en. Så nu sitter jag här med duntäcke & chips. Ska äntligen få sova, om jag orkar ta mig upp & borsta taggarna o blabla nån gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0