nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag

Jag vet, jag har sagt det förut, så jag skiter i och säga det jag juste tänkte. Måndagskvällen blev det vattenpipa med Hanna vid kanalen. Hur mys som helst & hade en hel del att snacka om med tanke på att det var ett tag sen vi hade setts då ;D Vi bestämde oss också för att åka till Liseberg, så imorrn drar vi dit :) Tisdag drog vi oss in till stan, Hanna solade och jag gick lite på stan. Första gången jag gick på stan i Linköping på hela lovet. Kändes ganska lustigt måste jag erkänna. Efter det åkte vi ut till vidingsjö för att kolla på fotboll. OTUREN på våran sida och missar precis, och då menar jag precis bussen tillbaka till stan. Orkade inte vänta en halvtimme så vi började proomenera. Hurtigt värre av oss! Gick väl lite segt, men tillslut kom vi in till stan igen. Stannade och lekte lite i en lekpark, söta som vi är. Och jag som hade längtat HELA dagen på att få äta kycklingsalladen på ciocolata, men bara för det så var ju den förstås slut. Vi köpte med oss kebab istället och satte oss vid scandic. Alltid lika mysigt där :) 



Har fotboll om en timme, men med tanke på spöregnet så vet jag inte?! Så får se hur det blir.. Morgondagen blir ju kul i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0