a sweet dream or a beautiful nightmare

Oh herregud vad trött jag blir på mitt rum hela tiden. Måste jämt flytta runt på sängen o allt möjligt för att inte tröttna. Imorsse fick jag fnatt på hur stökigt det var, så flyttade runt sängen & tvn lite, & städade en del. Så nu måste jag faktist säga att det är ganska mysigt med doftljus o städat. Kanske därför jag somnade helt utan anledning förut. Vaknade helt plötsligt upp av att Frida skrev på msn. Tack för det, annars vet jag inte hur länge jag hade sovit. Lycka till, till mig själv att somna ikväll igen. I all fall så åkte vi in till stan vid 3 för att träffa tväärs o planera nollning. Efter det blev det en sväng på stan & förbi ÌKEA. Och vet ni? Dom har börjat med stadsbussar till Ljungsbro nu. Inte för att jag gillar stadsbussar, för dom är osköna o finns inga platser, men det är ju lätt dom nyaste & snyggaste bussarna i hela stan nu. Hur chill är inte det?!
Imorgon är sommarlovet slut på riktigt, det har gått så otroligt jävla fort, känns som det var igår skolavslutningen var. Börjar klockan två, så ska träffa tjejerna för en favoritkycklingssallad på ciocolata innan. Den är grymt efterlängtad! Hej stammisar på ciocolata igen!
Nu ska jag fortsätta ladda ner lite musik för att sedan fortsätta min filmkväll med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0