Gomorron, Goddag eller Godnatt?

Sitter här och är lite skitsur, bl.a på den fula bilden som ploppar upp över halva skärmen så fort pilen dras förbi msn. Jävligt irriterad på allt möjligt just nu.. men tänkte ändå göra ett försök att skriva om helgen!

Fredag: Fest i ramshäll eller vart vi nu var. Ganska kul faktist och övertröttheten smög sig på framåt natten, glömde helt bort tiden så missade sista burren, men vi fick sleepa hos Jakob istället, så vi var kvar o festa ett tag för att sedan dra en liten pizza på five tastes vid halv 4. Notera LITEN, eftersom resten blev snodd av en katig snubbe. Sen var det ju bara att knalla till Johannelund, härligt med en promenad så där på morgonkvisten. Kom hem till Jakob runt 5 tror jag? Somnade ett tag senare för att någon timme senare vakna upp av att det var så otroligt jävla varmt. Ofräsh, seg & trött var jag hemma runt 10. Träffade Frida för att sega framför livet enligt Rosa!

forts Lördag: Sovit en timme, så man känner sig sådär extremt bakis, skulle jag iväg till Hanna & Rebecca, för att ta bussen till Motala för 20-års fest. Spöregn utanför bussen, och ögonlocken bara ramlade ihop. Så bussen fick bestå av att ta igen åtminstonde lite sömn, bra start på kvällen liksom. Men så fort vi klev av bussen försvann tröttheten och kvällen blev riktigt kul. Jag visade mina oerhört bra skills i pingis & spansk skitgubbe. Sen fick vi även skjuts hem av Victor, somnade på dirren i bilen.


Söndag: Vaknade upp, och sedan dess känns det som allt har gått åt helvete, mer än så behöver vi inte gå in på! Nu ska jag iväg & kolla på en visning av ett hus, om jag orkar! HEEEEJDÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fett värd lördag kväll nu när man tänker efter sådär :D <3

2009-08-16 @ 19:32:46
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0