Älskling, du har ett hjärta av snö

Åkte till Skänninge i onsdags med H & R & åkte hem på torsdagen. Hade egentligen inte tänkt att köpa nånting, men fick syn på världens sötaste vattenpipa, så kände mest tvång att jag var tvungen att ha den. Alltid velat ha en rosa liksom :) Hittade även en väska för 100 kr.. När vi var inne på ÖB blev det strömavbrott i hela skänninge, så hela affären släcktes ner och allt blev plötsligt tyst & mörkt. Kan säga att det nästan var lite läskigt där inne, kändes som man var med i en skräckfilm när man gick i långa tomma & mörka korridorer fullt med prylar på sidorna. "Jag ser ljuset Jonathan", så var vi snart ute i ljuset igen som tur var. Gick vidare & jag vart skitsugen på en pigelin, så vi yrade runt inne i en kolsvart mack & hittade tillslut pigelinen ;D

När vi kom hem blev det kvällsbad med Rebecca. Första dagen jag faktist känt sommarkänslor, och hur sorligt är det inte, när det är näst sista veckan på lovet?!
Vetenskapligt bevisat: Ja, jag kan faktist ståsitta på vattnet!





Några bilder från festen i tisdags för övrigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0