Det känns som skorna börjar klämma, Jag har fått växtvärk jag måste lämna


Bestämde mig för att klippa bort detta. Det är ju så sjukt fult, men bär med sig såna otroliga minnen liksom. Men nu äre borta i alla fall, känns ju lite halvtomt sådär ;D


Har kommit två polaker (stavning?) som inte kan svenska, för dom ska fixa massor i huset. Just nu hållerom på med trappan, vilket gör att jag inte kan gå upp.. Jag skulle kunnat ta utevägen o gå in där uppe sen, men nej för dom andra byggjobbarna gräver runt hela huset också, så då skulle jag vara fast nere i en grop. Lagom bra tajming att göra både och samtidgt (N) Kanske nån med två liv som har lust att skicka ett?

Nu har jag beställt tid för uppkörning & teoriprovet.. känns som att det kommer gå mer åt helvete & att jag kommer avbokat i sista stunden i alla fall, men men det är sånt som märks ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0