kaos i rummet, så jag pausar stunden och blundar när alla tjuter

Dagens två citat;
"Kan kaniner dö?"
"Jag tror jag har en finne på rumpan"
Tror dessa två vill vara anonyma så inga namn blir nämnda ;D

Nyss gluttat på paradise hotel & ätit en grisstor portion med glass. Men det jämnar ut sig med fotbollsträningen ((eller inte))
Har förövrigt kommit på att det är en jäkla massa på G dom två kommande månaderna. Hur det går med allt? ja det återstår & se. Har en känsla av att det INTE kommer gå bra. Nu taggar vi till helgen i alla fall (Y)
 Bara jag som tycker veckorna flyger förbi?! Fort flyger dom också! Bruuuuuuuum -> studenten :D
pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha !

2009-12-03 @ 11:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0