jag försöker gå brevid men halkar efter

Dagens körlektion gick faktist bra. Äntligen känns det som att jag kommer nån vart!

Jag vet att det har gått en vecka, men kan fortfarande inte släppa Hannas kommentar:
"Om nån slår här (pekar på sin arm), känns det fortfarande som att det är min arm"
Brukar tänka på det ibland & börjar skratta för mig själv. Jo ja vet, som sagt har jag dålig humor ibland (A)


Jag vill ha en bil som är så fet att det krävs två filer för att köra fram.
Jag vill ha senaste modellen på allting, japp allting bara för jag kan
Jag vill ha en tv som är så stor att grannstaden hör den ibland
Jag vill ha en klocka som ser ut som ett brunnslock fastspännt runt min hand
Jag vill ha ett hus så stort att grannens ser ut som en enkel friggebod
Jag vill ha en chaufför som kör mig vart jag vill och putsar mina skor
Jag vill ha liv-vakter som patrullerar runt tomten och min pool
Jag vill ha så mycket pengar att jag skulle kunna slå ihjäl nån med min plånbok
Jag vill inte ha en, jag vill ha mycket mer
Jag vill ha det du har, fast lite fler
Jag vill kunna plocka på mig allt jag ser
Och ger du mig det, snälla ge mig mer


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha aa okej det blev lite fel där ;O

2009-12-02 @ 19:22:12
Postat av: Hanna

haha aa okej det blev lite fel där ;O

2009-12-02 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0