14/2-19/2

Åkte upp till Boden i lördagsmorsse. Det är ju en förjävla lång bit. 115 mil, ao men gick ju på en 13 timmar i alla fall. Kommer dit äter lite och sådär hos farmor &  farfar, sen vidare till lägenheten där vi sov. Vi 6 stycken i en tvåa, yeah gick ju i alla fall ganska bra, med en del väntköer till toan. Senare gick jag ut en stund, men sen  när jag kommer tillbaka vid sådär halv 12 - 12 tiden på kvällen, går jag in i fel jävla port. Men det fattar ju inte jag, sen första trappan var det ju vi bodde på tänker jag, sen dörren till höger. Men fan nyckeln funkar ju inte, fan vad mörkt det är, vart är ringklockan?! ääh, jag bankar istället, Inte lite heller eftersom det tog en jädra tid innan jag hörde att någon kom.  "Vem är det" hör jag någon arg gubbe säga innanför dörren. Av någon jävligt konstig anledning får jag för mig att det är pappa som driver med mig, så jag står kvar där som ett jävla mähä. Så hör jag frun kommer upp också, sen säger han igen vem är det? ännu mer förbannad.  Och först då fattar jag att jag gått fel, så jag bah jag tror jag har gått fel, sen kuta jag därifrån. Jävla tur att gubben inte öppnade dörren i alla fall, för då hade jag skämts sönder rejält!
Dagarna knallade i alla fall på däruppe i kylan, omkring 20 minus varje dag. Så himla underbart uppfriskande när kinderna o tårna fryser sönder tills man inte har någon känsel kvar, och snön gör det ju inte varmare direkt. Gick runt en del på "stan" som består av ungefär åhlens, kicks, intersport & hemköp.  Och sen var det äntligen torsdag och hemdags. Sitta i bilen hela dagen även då. När vi kom hem blev det ut med Frida en sväng, sen kom Hanna & Rebecca hit en stund :) 
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0