amen viiissst,

Igår blev det först skola, sen vidare & träna sen äta på chocolata, (stavning?) med H & R. Sen blev det teater, riktigt seg var den, fast ganska kul ett tag där i mitten, & pausen var ganska rolig också, haha ;D
Arbetspasset i dag var riktigt chiiill, satt o åt apelsiner i cafédral :P Vidare till ljunkan för sitta där en timme innan vi började. Nu försöker jag rensa datorn, för att få plats med så många filmer som möjligt, men går inget vidare direkt liksom, sen ska jag fylla mp3en med massor musik och välja iv val till trean, vet inte ens vad jag vill ha än, :O
Imorgon åker jag uppåt mot kallare ställen, kommer ju inte bli allt för kul direkt :S , men aah tja hemma på onsdag igen om jag inte frysit ihjäl eller något sånt, för det vore ju lite tråkigt  ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0