lalala

Lördag: Blev att åka till Norrköping med Hanna, Rebecca & Linda. Var ganska seg, men kul med er ändå :) & på rese i Norrköping var det någon som gick jättelustigt, o när jag ska härma han hör jag hur byxorna bara spricker, jevligt smart Jessica (Y) I alla fall sen blev det hemmåt och fixa sig för att dra på fest sen. Vi tänkte först gå eftersom det bara är en knapp kilometer ungefär, men sen ångrade vi oss för vi hade behövt gå genom skogen liksom, så vi kan lika gärna ta bussen tänkte vi. O bussen är förstås försenad. Så fick vänta i snön o bli blöt för att åka två hållplatser, hade vi gått hade vi  redan varit framme. När bussen väl kommer är den så jävla full att jag knappt kan komma på, och så ringer Hanna o säger att dom inte ens fått komma på bussen. Roligast på kvällen var när vi gick hem sen, haha. Då blev det genom skogen, och vi snarare åkte fram än gick eftersom det bara var ren is under snön :)




Söndag: Storstädat rummet idag, vilket var behövligt, tog ett tag men skönt efteråt :) Sen måste jag läsa ut en bok som vi har seminarium om på torsdag, sjukt tråkigt! Efter det ska jag göra varm choklad o tjocka framför en film, myys! 
                                                                                      

  

   

  

Kommentarer
Postat av: Hanna

mjo kul har vi ju alltid :/ förutom ibland på spanskan när du bråkar med mig ;O haha roligt genom drabbis ;D <33

2009-02-22 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0