Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

Ett tappert försök av JHR att åka till Söderköping för att äta glass på smultronstället resulterade i kinamat & vanlig glass. Var världens kö så vi sket it, kändes ju lite ovärt att stå i kö i säkert minst en timme, dock hade vi ju åkt dit just för att äta där. Men trevligt med en lite tripp ;D Kvällen fick stå ut med ett impulsåk till Motala. På burren gåre på en massa fulla ungdomar, Hanna & jag som nästan sitter längst fram, fick höra en del roliga saker. Ena människan går på o säger till busschaffören: "Värdekort: Ja, Ungdom: Ja, Är jag gay? Ja!" Och med en sån där full röst + att han står där i vinglar, såg ut som han skulle ramla vilken sekund som helst. Var satans kul. haha. Ungefär så som lördagen såg ut, och för oss efterblivna som fortfarande inte har körkort äre sjukt tråkigt att dom inte säljer sommarbusskortet längre. Men fritidskort är ju alltid nåt, ganska kul att åka runt hullerombuller i Östergötland "gratis".




There was a time when I was so afraid.
I thought I'd reached the end,
But baby that was then
I am made of more than my yesterdays.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg kompis man har då ;) haha smset jag fick av dig igår då haha. "visst är jag söt" aa du är för rolig ibland ;D

2009-07-12 @ 14:15:48
Postat av: Anonym

haha va? :P

2009-07-12 @ 16:53:41
URL: http://blooomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0