Om man kväver en smurf, vad får den då för färg i ansiktet?

* Visste du att den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord?

* Visste du att man kan nysa i en hastighet av 160km/tim?

* Visste du att huden hos en vuxen människa väger 2,7 kg, nästan dubbelt så mycket som hjärnan?

* Visste du att man tillbringar cirka sex månader av sitt liv på toaletten?
Hur fan kommer man fram till det?


Det var tre killar som var ute i skogen och tältade. En morgon när de vaknade sa den ena killen:
- Jag drömde en så jädra go dröm i natt, jag drömde att en skit snygg brud runkade av mig helvilt.
- Konstigt, sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak.
Då sa killen som hade legat i mitten:
- Det drömde inte jag, jag drömda att jag var ute och åkte vasaloppet!


Axillism - Att tända på sexuell aktivitet i någons armhåla. - Får mig att tänka på en saaak!

"I wanna smell your armpit" Internskämt som förmodligen bara Hanna & Rebecca förstår ;D 

Kom på nåt sätt in på: http://www.bikten.nu/ , och vissa saker kan man ju bara inte sluta skratta åt, lite halväkliga sådär.  Ganska så  intressant att läsa, haha Några utdrag:

"Jag fantiserar väldigt mycket om att ha sex med min frus fötter... Jag kan inte komma utan att tänka på detta. Jag skäms jättemycket för det här men vågar inte prata med henne eller någon annan om min dragning till hennes fötter."
Kan inte låta bli att garva, då jag direkt tänker på en viss personer drömmar!  hahah. (Internskämt igeeeen)

"idag när ja va i skolan så råkade ja nysa när ja skulle ta mat, så de flög världens jävla snorklump ner i soppan, tur att ingen såg mej hahaha"

"Nu har jag suttit med en pincett och ryckit ut hår på magen...har även pillat mig i naveln...det luktad ostbågar"

"Jag var hemma hos min exfru som jag fortfarande är kär i och blev ensam i lägenheten ett tag. Jag visste att hennes nya beundrare skulle komma på kvällen så jag gick in och kysste hennes kudde och ollade den som han skulle ligga på."

"Igår var jag inne på ica, tjuvade en annan kunds korg, förlåt men de såg så gott ut!"

"hej. jag är 15 år och kan inte sluta fantisera om att jag och min kille på 19 skulle få barn. nu. jag skulle tycka det va så otroligt underbart med en stor mage, och att vara förälder med honom. så ibland när jag går runt på ikea t.ex så blåser jag ut magen, så att det ska se ut som att jag är gravid. jag tycker det är helt underbart med alla blickar jag får! detta är helt sjukt, men sant."

Avslutar med ett litet videoklipp ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAh, riktigt kuuul ju xD

2009-07-27 @ 00:59:53
Postat av: rebecca

du kanske har en läggning åt det Axillistiska hållet ;)men ja gillar dig lika mkt för det :D<3

2009-07-27 @ 12:22:20
URL: http://rebeccau.blogg.se/
Postat av: Anonym

& du åt fötternas håll... ;) <3

2009-07-27 @ 13:26:35
URL: http://blooomqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jadu jessica jag satt och typ log för mig själv igenom hela blogginlägget hah <3

2009-07-29 @ 10:20:30
URL: http://hhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0