Jiiiihhaaaa

Fotbollsträningen blev inställd, så det var ju lite surt, bara för att jag var så jävla sugen påt idag. Men jag & Rebecca var hurtiga, & skulle ut o springa istället. Orkade väl ett par meter i alla fall innan vi gav upp. haha Det är ju så otroligt tråkigt. Så springturen förvandlades till en 2 timmar lång promenad istället. Stannade i Ljungsbro för ett bad i kanalen. Gick väl ungefär såhär:

Jag: "Vad fan är det där? Snälla säg att det är en pinne?!" (Pekar på snokliknande typ, ca 1.5 meter från Rebeccas huvud)
Rebecca: "Nääääääj, det är fan inte det, aaaah skynda!"
Jag: "Nee, men vadå det är väl bara en pinne, bara att det ser ut som en snok?!"
Rebecca, (halvägs uppe redan): "Nej! Jag lovar, jag såg huvudet, den simmar ju för fan"
Jag: "Aaaah, det är ju en snok!!!"



Kom hem, och är utlåst  IGEN, utan mobil. Tänkte då inte köra på en repris från senaste gången jag blev utlåst. Ni som läste det inlägget vet hur det slutade ;D Så satte mig lydigt på trappan utanför huset och väääntade. Hade ju pratat med pap i  telefonen innan jag gick ut, vilket var ca 2 timmar sedan då, och då var dom i Uppsala. Så gjorde lite snabba beräkningar och kom fram till att därifrån tar det ju ca 2 timmar, lite mer kanske. Och helt korrekt, så kommer dom på uppfarten strax efter det. Är jag bra, eller är jag bra?! Hade även med sig pizza hem, så det var gottää. Imorrn får vi ny bil, goooosh, varför byta till en 6 växlad, när det räcker med en 5 växlad? Blir ju bara svårare för vissa som faktist övningskör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0