Varför fastnar inte superlimmet inne i tuben?

Inlägget nedan var väl något slags bevis på min utråkhet. Just nu sitter jag i alla fall o försöker memorera in halva Bergs postlådor i huvudet, vilka som ska ha vilken tidning, vad alla vägar heter osv.. Just nu regnar det dessutom ute, hoppar till Gud att det hinner försvinner på 4 timmar. Så fort jag programerat in detta ska jag tjocka mig själv, med kanske världshistoriens godaste hemmagjordspecialareglass
* Vaniljglass,
* Bananbitar
* Egengjord chokladsås (bestående av massvis av oboy & liten gnutta mjölk)
* Några maränger på för att krydda lite extra.
                                                      // made by Jessica!
För att det ska smaka ännu lite extra gott, så äter man det framför kanske världshistoriens bästa film! : Lejonkungen!... Skulle jag lätt sagt för 10 år sen i alla fall. Men just för dagen får det bli: .... hm vet inte än? Korv då :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0