We live and we learn to take one step at a time

Känner mig dålig här, men eftersom sladdfan till kameran är borta, så kan jag inte lägga in bilder, o det är inte kul att skriva inlägg utan att lägga in bilder. Alltså resulterar försvunnen sladd till mindre inlägg på bloggen. Men det har ju i alla fall vart sol idag, Happy för det! Kvällen med Tomas Ledin i Berg vart ju inte riktigt lika kul som Uggla i Berg förra året. Tänkte ju köra en favorit i repris från förra året, men det sket sig ju. Men vi hade det ju lite chill o kul ändå. Började med "förfest" här. Slutade även kvällen hemma hos mig. Nu taggar vi Uffe! eller inte va ;D Kul att det händer nåt i lilla skitberg i alla fall. Bilder från veckan kommer så fort jag har hittat min sladd, annars kan jag ju lika gärna lägga ner hela bloggen. tjalala, deprimerad jovisst. puss

Kommentarer
Postat av: fjärten

aa den där sladden får ta o komma fram tycker ja :O

2009-07-19 @ 12:57:16
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0