only one



Sol det gillas staaarkt. Chill vid kanalen med Rebecca, sol & hm.. bad?! Förstår inte varför folk åker ut till berg för att sola & bada? Helt seriöst, så finns det ju så mycket bättre ställen att bada på än här. Går ju aldrig att bada i slussarna nu när det kommer så jävla mycket båtar hela jävla tiden. Och badet.. nja det är ju inget vidare. Grönt vatten i både roxen & hela kanalen. Känns inte sådär jättefräsht. Men gillar att det kommer en massa folk hit, det höjer ju Berg:s status lite grann i alla fall. Och känns ju lite roligare att ligga & sola om man inte ligger där helt själva som två miffon. Fotbollsträning på kvällen, känns ju underbart att rööööra på sig. Bad i kanalen efteråt, fast är ändå ganska så härligt att hoppa i det grööna vattnet ibland, som typ efter fotbollsträningarna :)
Om 3 timmar ska jag iväg o jobba. Känns ju ganska lustigt.. börja halv 3 på natten. Funderar på om jag skulle sova en stund innan, med tanke på att jag är jävligt trött, men samtidigt blir det nästan ännu värre att väckas mitt i sömnen för att gå upp?! Tror heller inte att jag lär somna på ett tag, så hinner kanske sova en timme, och nej, det är inte värt att väckas o tvingas gå upp, enbart för en timmes sömn. Elller så sover jag en stund... eller inte.. beslutsångest hej. pussdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0