places to go, people to see

Söndag: Ikano med Kristin, kvällen blev det filmtittande med Frida, som sov här sen :)
Idag har jag vart vid kanalen o ätit glass med Hasssssse, & nu ska jag snart mysa ner mig vid en film. Och ikväll blire fotbollsträning, trore eller ej, men jag längtar faktiiiist, äre inte underbart ;D
Ikväll kommer även resten av familjen hem, tråååkigt enligt mig. Har vart otroligt skönt utan dom en vecka (A) Förstår inte riktigt hur jag klarat mig egentligen, har lagat mat 3 gånger, så man undrar ju vad jag har ätit hela veckan? :O Illa Jessica. En annan grej jag tänkte på.. Skulle ladda ner en film, så då koollade jag hur mycket minne jag hade kvar, för har så sjukt lite, brukar bara ha högst 1 GB ledigt, men plötsligt så hade jag 6 GB ledigt? Förstår inte riktigt hur det gick ihop sig? Jag kan ju knappast ha tagit bort 5 GB från datorn utan att tänka på det?! En till grej som rör sig i mitt huvud just nu är hur jävla länge fjällar man egentligen? Det slutar ju aldrig, har hållt på ända sen jag kom hem från Grekland. Skulle ju inte sitta fel med lite soooooool. Ooh, det är ännu mera saker som vandrar omkring i mitt huvud just nu, som  t ex att jag är jävligt sugen på Liseberg, länge sen jag var där nu, och känner att jag faktist verkligen vill dit. Stockholm skulle ju inte heller sitta helt fel. Dock har jag inga pengar så det blir ju ett litet problem. Men man borde ju kunna ta sig dit ändå, kanske om man vandrar dit & hem?! Sen kan man ju ha med sig ett tält som man sover i, då blir det ju alldeles gratis, sen kan man ju se ut som en uteliggare så någon tycker synd om en, så får man lite mat gratis. När man ska till Göteborg gör man ju samma sak, och in på Liseberg kan man ju alltid klättra över något stängsel, sen sno någons åkband, éller om det inte funkar, så får man väl helt enkelt hoppa på karusellerna i farten. Går nog perfurt. Ursäkta mitt svammel, men måste underhålla mig själv på nåt sätt tills filmen laddat klart, som nu plötsligt börjar gå jättesegt :( Bilden där uppe till vänster är på en urgullig liten krabat som jag hittat nere i skogen. Duktigt gjort måste jag säga ;D

Kommentarer
Postat av: rebecca

våran ide att sova i Lindas bil utanför lisse tycker ja vi kör på ;)

2009-07-20 @ 21:53:47
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0