Västervik

Västervik vart ju ganska sjukt på sina håll. Kom ner på fredan o åkte hem idag (söndag). Måste fan slått rekord i hur många gånger man kan bli utslängda från ett o samma ställe. Men campingen är ju stor i alla fall som tur är, haha. Vi hittade i alla fall våra sätt att sova. första natten var ju inget vidare, kommer till tältet vid 5 tiden, och ljust äre och ska ligga på gräset med bara en sovsäck, hinner precis somna innnan någon börjar sjunga morgonvisor vid 6. Och efter det var det omöjligt att somna om. Blev ju utslänga på lördagmorgonen från campingen, så på lördagnatten hade vi fortfarande ingenstans att sova, smarthuven som vi är, men hittade tillslut ett ställe vi kunde sätta upp tältet på, tack vare shysta människor ;D Mitt i natten börjar vi stånka med det där tältet. Sen blire pizza, och ordningsvakterna var ju inte så jäkla glada. Fick springa runt som idioter och flytta tältet, haha kan bara tänka mig hur kul det måste sätt ut. Vi kommer springandes mitt i natten, tar tag i tältet, springer o släppar det 50 meter åt sidan. 15 min senare, springer tillbaka med det. Men helgen var faktist kul, även fast att man var jävligt seg o trött mest hela tiden. Måste säga att jag tycker vi haft ett jäkla flyt hela helgen också ;D
  Tog knappt några bilder, men här kom dom jag faktist tog :P
 



Och nu kommer snart Alma, Rebecca & Hanna hit :) tjalala.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ser ut att ha haft det kul!

2009-07-15 @ 23:03:38
URL: http://misswenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0