utlåst, men vad gör det? finns alltid nåt sätt

Kommer hem, fuck ingen nyckel, kör varvet runt huset i hopp om att en av alla sex dörrar ska vara upplåst. Men nej den turen har jag ju inte. Inte heller det bästa fönstret som jag brukar använda i dessa situationer var öppet. Just snyggt. Typiskt att jag för första gången lämnade mobilen hemma denna gång också. Springer över till Kristin för o låna deras telefon men hon hade bråttom till burren. Så jahopp "får jag väl sitta här, Gud vet hur länge". Hade ju ingen aning om vart resten av familjen var, dom kunde ju vara borta i timmar. Och då får jag syn på köksfönstret som står lite öppet. Mitt smidiga "inbrottsliknande" försök resulterade i några krossade blomkrukor, men in i huset kom jag allt. Och just när jag ska börja städa upp kommer pappa hem. BRA Jessica. Kunde ju i alla fall bärjat mig i några minuter. hm nehepp.
Satt förut i ett antal timmar och kollade klart på prison break. Säsong 4 har vart så jävla sämst, men kan ju inte sluta kolla på nåt man följt ända hit. Galet dåligt slut att Michael dog måste jag säga. Alla skulle ju leva lyckliga i alla sina dar.. men annars vare faktist ett ganska bra slut ;D


Detta har inget med inlägget att göra, men tänkte slänga upp några bilder från Grekland :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAH JA DÖR!

2009-07-09 @ 16:04:14
URL: http://jessikaathoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0