Vad gör man om man råkar på ett utrotningshotat djur som äter en utrotningshotad planta?

Första jobbnatten själv, gick ju så dåligt det bara kunde
1. När jag kommer fram till tidningarna, är det plötsligt punka på båda cykelhjulen, så fick gå med cykeln hela vägen.
2. Korgen går halvt sönder så den bara fladdrar runt.
3. När jag är på stället i Berg, där det är som allra mörkast & läskigast, inga hus, bara skog & en lada brevid möter jag en gubbe, som ser ut som en alkis, med slitna kläder o vinglandes. Han börjar snacka med mig, och jag fick seriöst panik. Brukar inte ha så mycket emot mörker, men när han kommer där, hjärtat höll fan på att åka upp ur halsen. I alla fall så hette han Svante, skulle cykla till Kjellbo. Han hade också delat ut tidningar en gång i tiden och tyckte jag fick för mycket lön, och på köpet av det försökte han tigga till sig en tidning. Jag slängde ur mig att jag hade bråttom, så sket i punkan i däcken och hoppade på cykeln och cyklade såå fort jag bara kunde. Galet rädd (A)
4. Missade 2 hus att ge tidning till, så fick gå tillbaka i slutet.
Kan ju göra slutsatsen att det här är inget för miiiiig. Men fick ju i alla fall 3 corren, 1 dagens nyheter & 1 svenska dagbladet som plåster på såren, vad jag nu ska med dom till?

& fotbollsträning ikväll, tjuuhuu ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0