Vad vill du? Men kom då

Har ÄNTLIGEN fått garderob till mitt rum, har ju även fått in små högtalare ;D Och fick ett jävla damp på gardinerna som bara hängde som hösäckar, så dom klipptes av mitt på, ser förjävligt ut, men orkar inte ens bry mig :O Det ända som fattas nu är massa förlängningssladdar, så tvn kan stå på ett vettigt ställe.
Kvällen blev det skräckfilm med Hasse & fjärten ;) Och kan ju seriöst bara fråga vad fan man tänker med när man sätter upp vita lakan i träden så när jag går hem där det är som allra mörkast med massa träd hängandes över vägen, så ser jag dom där fladdrande vita lakana. Får ju panik,  och just då får jag dessutom Hasses sms: "Jessica akta bakom dig" Alltid lika härligt att gå den vägen..
Och imorrn bäre nog av till Västervik trots allt :D


Kommentarer
Postat av: fjärten

finns mycke korkade människor, som dom på filmen t.ex. Helt jävla dumma i huvet! men ha det jättegrääjt i västervik :D <3

2009-07-10 @ 12:17:17
URL: http://rebeccau.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha det va du som började skicka läskiga sms till mig

jag fick också panik din lilla fillur + att du vet att jag är mörkrädd ;O (A)

2009-07-12 @ 14:13:25
Postat av: jennifer

Den var bra, skulle du kunna berätta för mig hur mn lägger in såna klipp..snälla! <3

2009-07-15 @ 23:04:51
URL: http://misswenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0