Bättre busstider åt folket! :D

Har aldrig riktigt förstått varför det kommer nya busstidstabeller varje år, eftersom det ändå alltid har varit lika med busstiderna, i alla fall bussarna jag åker :P Men i år blev det minst sagt STOR förändring måste jag säga. Och förvånadsvärt till det bättre, så jag blev just skitglad :D På vardagar kommer våra "kära" lantisbussar gå var tionde minut, VAR TIONDE MINUT på eftermiddan, och ja, jag måste erkänna att det är jävligt bra för att vara aa lantisbuss. Dock går ju bara varannan av dom bussarna förbi mig, men kan ju gått o väl ta en promenad på knappt 2 km ibland ;D På lördagar kommer det även gå en buss i timmen hela dagen, vilket är en stor förändring, men bättre skulle vara behövligt ;D Men ska ju inte klaga på det mirakel som just skett. Får ju dock vänta tills i höst eftersom sommartiderna inte är så bra. Kan ju bara hoppas på att dom bara kör med nya bussar nu också så man slipper dom gnissliga bondebussarna som kommer ibland :( Men puss på bättre busstider, det tackar vi för :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0