men vi höll lusten i behåll



haha. vackert säger jag bara, med handuken på huvudet o bränt ansikte.
Ställde alarmet på 10.30 för att hinna upp o sola så mycket som möjligt ;D Så låg o schtekte på tomten, vid 2 kom äntligen Rebecca hem, så gick till kanalen för bad & sol. Lärorikt då vi kom på varför kryp heter kryp; för att dom kryper. 10 poäng till oss. Drog oss hem en stund pga ryck av en viss person. Gillar kanalen när det är så mycket folk :) fast har ju sina negativa sidor också, men orkar inte skaka av dom här & nu. Vart ute & runnat en stund, hurtigt av mig, höll nästan på att springa in i ett rådjur, fasen vad rädd jag blev. Fick ett sånt där otroligt töntigt fult pip, men som tur var, vare nog ingen annan än rådjuret som hörde, såvida inte någon gömde sig i buskarna. Men i så fall hade den nog börjat garvat åt mig, så det hade jag ju märkt. Upptäkte även en otroligt snygg skulptur i ett ca 2 meter högt stubbeaktigt träd. Det var en liten hundvalp, hur snyggt som helst faktist :O Förstår dock inte varför man gör det där, där nästan ingen ser den? Men ska allt ta med mig mobilen nästa gång så jag kan ta kort på den :D
Nu ska jag värma icapizza, kojsa ner mig i sängen & kolla på sista avsnittet i säsong 1 av one tree hill. Jag like it très mucho.

Dagens LW låt: Lycklig och förvånad

Som om stämningen fanns kvar
när mörkret lagt sig dunkelt över stan
Som en känsla i förvar
Som i trans blev jag harmonisk och human
Du var mitt hem och min oas
Du gav mig gåtorna tillbaks
Du gjorde mig lycklig och förvånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0