Sommarlov gillas starkt av fröken J

Väcktes av Hannas sms vid halv 1, kom då in i chokfasen då jag inte trodde jag sovit så länge. Jag drabbades av frustration men lyckades ta mig in i reaktionsfasen och sörjde djupt med en tung suck. Jag kom fort in i bearbetningsfasen, då jag började förstå vad som hade hänt. Förstås så tyckte jag att det var jobbigt men ändå förstod jag att det är sånt som händer, så jag bearbetade krisen med hjälp av musik. Vid frukosten lyckades jag äntligen komma in i nyorienteringsfasen då jag kunde glädjas åt vad livet har att ge som tex frukost.
Fråga inte ens.. jag börjar bli trött & övertrött.

Skyndade iväg med cykeln förbi Hanna så fort jag var klar, så cyklade vi vidare till cloetta i Ljungsbro. Köpte halstabletter o några sultisar, sen trampade vi på hem till Berg igen. Köpte isglass och chekade lite på inspelningen av göta kanal 3. Efter det satte vi oss på dom kära flottarna som snart försvinner igen, kommer sakna dom.. ;D Vid halv 4 kom vi på att vi skulle till stan & köpa vattenfast mascara. Så impulsade in till stan med cyklarna, eller till Ikano i alla fall. Bara cyklat till stan en gång förut, men fan att vi inte gjort det fler gånger :O Gick ju till och med ganska fort & lätt + att det var ganska skönt. Bestämde i alla fall att någon gång i sommar ska vi cykla till & från en fest i stan, så slipper man passa bussen :P Görsmart! Drog runt på ikano en stund & "storhandlade" på Maxi, roolig men nästan lite läskig människa som satt i kassan. Och all denna REA driver mig crazyyy, vill ju ha allt och lite till! Liksom: "men det är ju halva priset" "men behöver ju ändå en sån" " men det är ju så lite pengar" "men kan ju lika gärna köpa det nu" menmenmen. Bort, jag vill inte att det ska va rea, inte nu när jag är som allra mest shoppingsugen men har som allra minst pengar. Fan på det. Fast det har ju sina positiva sidor också, tex nu sitter jag här med världens skönaste tröja :D Vid 20 över 6 kom jag hem efter ett ståhej hela dagen, halv 7 började fotbollsträningen. Men jag hann galant precis i tid även fast jag var slut i hela kroppen. Och visst fan känns det bra nu, när jag kan somna gott medveten om att det enbart är 3 dagar kvar till Grekland. Och imorrn, (eller egentligen idag) åker jag med på en liten trip till Hannas landställe till på lördag. Så packa packa packa behövs i mängder. Puss på en härlig sommardag!


Kommentarer
Postat av: jonathan

skönt att höra att du tog dig egenom din traumatiska kris så snabbt och ganska smärtfritt :) får man problev och fastnar i någon kris kan man behöva hjälp av någon att komma vidare, då finns ja här för dig :) <3

2009-06-18 @ 17:24:43
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0