dagar på landet & midsommar

Spenderade Torsdag-Lördag på Hannas landställe. Riktiga skogsmullar blev vi där ett tag ;) På midsommar gjorde vi massa, åkte på flaket bakom traktorn o dansa runt midsommarstången med mestadels små barn, haha men det var ju lite kul ändå :) Åt och fikade massor kändes det som. Kvällen/natten bjöd ju på lite överaskelser, men den var kul ;P Vaknade upp på lördan (idag) genomförskyld, kändes ju lagom kul till Grekland imorrn. Får hoppas att det försvinner nu under natten i alla fall. Och jag vill sova, men måste fixa massa musik till mp3n o mobilen som jag har varit så seg med. JÄVLIGT SMART JESSICA! :( Efter det kan jag sova i alla fall, sen ska jag upp vid halv 9 tänkte jag för att sedan dra  vidare till Arlanda & sen GREKLAND! :D Kommer bli så sjukt jävla kul :D


Och här kommer nästan bara bilder på mig och hanna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0