Where's Your Head At

Kändes skapligt onödigt att gå upp, för inte ens en timmes utvärdering i skolan. Jag hade ju hoppats på fika :( HJR drog runt på stan ett tag efteråt, hur mycket folk som helst ju. Men hittade i alla fall två tunikor,en tröja, ett par flippisar & ett par glajjor. Blev även ett besök på ciocolata as usual. Börjar nästan bli pinsamt att gå dit, så ofta vi är där, men vad gör det om 100 år? Föresten på bussen till skäggetorp för att tjäna pengar, blir jag plötsligt jävligt förbannad på mig själv?! Sitter & smsar med Rebecca, o då är det ju inga seriösa sms direkt, så varje gång jag får ett sms, får jag ett sånt där fult flin när jag läser smset, och då "skrattar" jag åt mig själv för att jag skrattar åt något som inte är särskilt kul, själv på en buss, Så flinet åker upp ännu mer, och jag kan bara inte få bort det där jävla flinet! Så där sitter jag och skrattar för mig själv samtidigt som jag försöker skärpa mig, så det ser ut som en blandning mellan en utter och en påfågel. Det var ju inte precis tomt på bussen heller.. Ville mest sjunka under jorden, men som sagt ett gott skratt förlänger ju livet ;) På tal om något helt annat så är jag på jakt efter ett par högtalare till min dator, står helt enkelt inte ut längre utan. Kan ju inte lyssna på musik PÅ RIKTIGT. Blir ju bara ett krassligt fult ljud så det låter som en hispande gris. Vet inte vad ni tycker om det, men jag tycker personligen inte att det är något vidare.. För att återigen byta samtalsämne så har jag än otrolig huvudverk så det känns som hela huvudet ska sprängas i luften vilken jävla sekund som helst! Känns ungefär som att någon / något pressar allt den kan från varsin sida av mitt huvud :( Kände likadant igårkväll också, men får väl knarka i mig en huvudverkstablett igen, o hoppas på att nåt kan låta mitt huvud vara ifred! Det får mig på sånt dåligt humör, liksom seriöst, SOMMARLOV imorgon som jag väntat på under nästan ett helt år, och nu känner jag mig knappt ens glad? Vad fan är det för fel på mig? Har alltid undrat varför jag är så lustig.. Och nu kan jag konstatera, att något är fel, förmodligen hjärnan som sitter i lillfingret. Puss på ett långt, oseriöst & tråkigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha kan ju säga att vi var två st om o sitta o flina på bussen ;D dock var vi bara tre på min :D HÄHÄ

2009-06-11 @ 21:36:38
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0