SKOLAVSLUTNING :D

Skolavslutning! Och nu är det sommarlov, blev fika på ciocolata efter avslutningen. Sen vidare till berzan för Victor tog studenten. Kan ju bara vara glad att man själv inte tog studenten med tanke på vädret. Kan ju knappast bli mycket värre nästa år :P Men måste säga att jag blev jäkla pepp av att se alla studentflak o allt. Blev vidare hem till familjen Dellby för att fira studenterna ;D Sen hann jag hem en sväng. Förpepp med mig själv & gamla låtar på högsta volym ;D Vidare till Rebecca, Hanna & stan. Hur kul kväll som helst! Bra start på lovet helt enkelt ;D Nu rullar det in en massa bilder, fast kan ju erkänna att jag bara tagit 2 av bilderna :)

Dagen:





Kvällen: Här bjuds på en hel del fula bilder ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

roliga bilder :P

2009-06-14 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0