ja men typ hej :)

Jaha, känner mest för att dö lite grann just nu. spanska idag tror jag gick rätt bra ändå, så borde få godkänt i alla fall. Men med tortilla vet man ju aldrig, sen spanskauppsats imorrn, som kommer gå dessto värre. Orkade bara inte plugga någonting idag, så jäkla seg. Men överrraskande nog lyckades jag skriva några rader på rapporten, (det lättaste dock) men alltid något. Segt när inte pappa är hemma o kan hjälpa mig, brukar oftast sluta med att han sitter  o skriver det mesta åt mig, hähä. men men, nån gång måste jag väl klara det själv också. Ser fram emot helgen om man kan räkna bort söndagen o det kan man enligt mig just nu :) På måndag kommer det dock kännas skönt, inget mer prov då den veckan, och så ska det bli 10 grader o lite sol, enligt dagens tidning, men dom kan ju ljuga rejält, men kan ju alltid hoppas, tjohu i så fall! I brist på att inte ha någon bra film o ladda ner, så helchansade jag på en serie: entourage, som faktist var ganska bra, haha, så nu har det blivit mitt nya nördande framöver, och det kommer också göra min kväll :) en puss på det äre faktist värt, eller kanske till och med två eller tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0