Ointressant shiiiit

Våffeldagen igår, tjooockt javisst! Choooockladpudding i skolan idag, tjooooockt javisst! Men underbart gott! :D Idag blev det skola & spanska med tortilla, riktigt hemskt, lika läskig som alltid, dock lite snällare mot mig idag, sen åkte jag till skäggetorp för att "jobba"  hähä. Nu ikväll har jag kolla på 90210 o nu sitter jag o väntar på att nästa avsnitt ska laddas klart :) Måste också säga att det är grymt surt att sluta 15.40 på fredagar, den ända dagen man verkligen vill sluta tidigt. Efter skolan imorrn blire i all fall att ta tåget till norrköping, hinner inte ens hem emellan liksom :O Underbart med helg!
PUUUUUUUUSSSSSSSSS
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0