så mycket en timme kan förstöra.

Dagen började med att alarmet ringde klockan 11, ville verkligen somna om men duktig som jag var gick jag upp ändå. Blev duschen först och när jag duschat är klockan plötsligt kvart i 1, fan då klockan framställd en timme. En timme mindre helg, en timme mindre söndag, en timme mindre att göra allt jag hade o göra idag. Plugg stod det ju mest på schemat dårå, så lyckades faktist plugga oavbrytet i två timmar, eller skrev bara ner massa fakta, så imorrn blire att plugga in allt också. Efter det blev det övningsköra, gick riktigt bra körde ända bort till Malmslätt först, sen in vid tornby o körde runt en massa och hem igen sen då. Tycker det är galet kul att köra faktist :D När jag kom hem ville jag ut o gå så H & R hänkade på. Och poofs så är klockan nu plötsligt kvart i åtta, vart fan tog dagen vägen?! Skulle ju hinna städa rummet också, men det orkar jag ju inte nu, nu vill jag ju ha varm oboy & 90210. Dock har vi ingen oboy hemma :( så får se vad jag kan skaffa fram istället :) Har för övrigt träningsverk, sjukt att man kan få det från lite skuttande runt  på fest,  but hey, no complaints, älskart, :) Imorgon äre bara ivval på morgonen sen slutar vi, så blir nog att träna o äta med H & R, gillar till och med måndagar nu. EN VECKA KVAR TILL LOV! Pusspådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0