söndag

Igår kväll blev det att bowla med Hanna, Rebecca & Linda. Riktigt länge sen sist så gick riktigt dåligt för mig först, men kom igen på slutet, haha :D Faktist riktigt kul ändå :) Kommer kanske upp bilder sen när jag fått dom av Hanna. 
Idag stod det plugg på dagen, inget vidare kul. Och jag har ju en väldans bra förmåga att skjuta upp plugget till sent på kvällen så ångrar jag mig alltid då, men alltid blire ändå likadant. Så idag tog jag faktist tag i mig själv o satte mig vid datorn och började leta fakta direkt. Men blir ju lätt att man gör annat på datorn ändå, så nu en tre timmar senare är jag halvt  klar med något jag kunde gjort på 20 minuter om jag hade varit koncentrerad. Skrivit ett "tal" om Olof Palme, men fattar inte vad som är skillnanden mellan ett tal och bara fakta, så för min del kommer jag bara rabbla upp massa fakta, men så får det bli. Känns förövrigt som att jag har tre HÄRLIGA veckor framför mig med  plugg, plugg och åter plugg! Speciellt v. 11! Finns det något mer UNDERBART?! 

V.11

Tisdag: Religionsseminarium
Torsdag: Spanskaprov
Fredag: Spanskauppsats?!
V.12  
Måndag: Trafikantprov
                En rapport på 3-4(?) ämnen inlämnad. 
Torsdag: Matteprov

Tror inte jag glömt något nu, utvecklingssamtal nu på tisdag också, hm känns ju också så himla kul...

Idag ska jag nog ut o övningsköra en stund om någon kan komma hem med en bil innan det blir mörkt :O Annars ska jag bara tare lugnt o njuta av att inte plugga något mer, vilket jag kommer behöva göra som tusan dom kommande två söndagarna.
Och längtar så jag snart spricker till vår och sommar nu. Det är liksom dom årstiderna man lever för. Nu har äntligen snön börjat smälta bort och man kan faktist se "gräset" på sina håll, vilket jag tycker är alldeles underbart :) Håller tummarna stenigt hårt för att det inte kommer någon mer snö! Finns så grymt mycket jag vill göra i sommar också, men som vanligt ska ju pengafrågan komma smygandes fram o förstöra allt! Men känner på mig att det kommer bli en bra sommar ändå :D Och Grekland med H & R kommer bara närmare & närmare för varje dag :D
Puss påt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0