how about a round of applause?

       

GRATTIS till Alma som fyller 17 idag! :) <3


Känns som att tiden går grymt fort, snart påsklov, var nyss sportlov liksom, men jag klagar då inte :D Vill dock klaga  på snön o kylan, borde ju vara varmt nu, o bosses borde öppna snart tycker jag. I alla fall så var dagen en vanlig tisdag, men matteprov också, SKITSVÅRT! Lång engelska idag också, skulle skriva en dikt. Jag, Hanna  & rebecca är så seriösa, HÄHÄ:
My heart is in greece, looking for peace,
My heart is in greece, chasing my dream,
In my left hand, I'm holding an ice-cream,
Farwell sweden, forgive me eaten for I'm leavin,
Farwell my love, your skin smells like dove.


Nu sitter jag mest och får allmänt damp på att internet lappar sönder, msn funkar finfint, men själva internetsidorna funkar var tionde gång ungefär. Men har startat om datorn nu, så ska väl funka ett tag till nu i alla fall, innan den börjar dampa igen :S 
Läste någonstans att om man smörjde in händerna med massa handkräm sen sov med ett par bommulsvantar skulle händerna bli lena o mjuka på morgonen, så tänkte testa, haha, men hur vet man vilka vantar som är av bommul? :O Letade förjäves igårkväll men hittade inga tror jag?! Så virade handukar av bommul runt händerna istället, HAHA gick ju sådär va. 
Nu lyssnar jag på smurfarna, får mig att tänkta på gammla dar, blåa små smurfar, med sin egen musik, hör hur dom jublar, ja det är vår publik, ooh, vi spelar, vi sjunger, vi dansar dans, det är vårt eget band. Haha, hur bra som helst ju..(A) Utan musik skulle ju hela dagarna vara så jäkla tråkiga, klarar knappt av att åka bussen utan mp3n, och måste köpa nya hörlurar, typ ganska så NU! Men känner att jag mer behöver KLÄDER, KLÄDER och lite till KLÄDER!, Fast ekonomin tillåter ju nada, så obegränsat mycket jag behöver för tillfället. Vill inte förstöra sommaren med sommarjobb heller :(
PUSSS


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gratttis

2009-03-24 @ 19:48:09
Postat av: alms

haha naw tack sickan :D <3

2009-03-24 @ 23:07:52
URL: http://almssi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Luugnt ;D <3

2009-03-25 @ 18:57:07
URL: http://blooomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0