outfit

Åkte in till ikano med mammi och shoppade loss, hon kan faktist vara ganska generös ibland :) Känner mig plötsligt fattig, och jag som för några timmar sen hade mer pengar än jag nånsin haft. Ska ju betala Grekland idag också, så hoppas pappi betalat det nu, så där ryker ju ännu mer pengar. Och wups så är man snart nere på 0 igen säkert. Men riktigt så kris är det inte än i alla fall ;D
 Här följer lite av vad jag köpt idag i alla fall, funderar dock på att lämna tillbaka vissa grejer.



Long top, Vila: 159 :-
Sahara Leggings, Vila: 99:-
Velat ha leggingsen riktigt länge, såna svarta som är glansiga, men dom har ju alltid kostat 100 kr mer än de vanliga, så jag har varit jäkla snål. haha. Men nu när det var halva priset var jag ju bara tvungen att köpa dem :D



Klänning, MQ: 699:-



Top, MQ: 399:-
Leggings, Vila: 249 :-



Top, MQ: 199:-
Bikini överdel, 129:-
Blev kär i den knallrosa bikinin, så var mest en sån där impulsgrej, frågan är om jag kommer använda den över huvud taget?!

Såg även ett par skitsnygga trekvartsjeans som jag ville ha, provade dom inte, men dom såg ut att sitta bra, så ska tillbaka o prova någon dag.
Nu väntar sängen för ett par härliga timmars sömn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va fina kläder :) nya skor också eller :) ? <33

2009-05-07 @ 21:35:25
Postat av: Hanna

jätte fina kläder :) nya skor också eller ;O ? <33

2009-05-07 @ 21:36:56
URL: http://hhaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fina kläder :) nya skor också eller ;O ? <33

2009-05-07 @ 21:37:23
Postat av: Anonym

tack ;D <3 nja ett par, men tror jag ska lämna tillbaka dom ;) <3

2009-05-07 @ 21:44:19
URL: http://blooomqvist.blogg.se/
Postat av: rebecca

riktigt fint :D <3

2009-05-07 @ 22:03:35
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0