Hjälp, jag kvävs! Fort, ge mig mun-mot-mun-metoden!



Förmodligen en av de jobbigaste nätterna på länge, fick ett sånt där ryck, och bara tänkte på alla skräckfilmer jag sett. Kunde inte släcka lampan och var inte alls trött. Så tänkte sätta på datorn igen, men nahe då funkar plötsligt inte internet heller, även fast det stod att jag var ansluten. Så vad gör man mitt i natten när man ligger klarvaken?! Satte på OC som funkade ett tag, tills tv:n plötsligt bara stängs av. Härligt (Y)

Tanken var att jag skulle ut o springa en sväng innan skolan, men när jag vaknade vid elva, så hade jag varken tid eller ork. Andra tanken blev ju förstås då: Jag gör det när jag kommer hem istället. Men nu när jag klar med matten, blir det ju snart mörkt ute, o inte så kul att springa själv i en mörk skog då inte. Så skjuter upp det en dag eller två ;D Imorgon är det nationella matteprov, som kommer gå åt helvete, fyra timmar långt också, inte ens chans att jag orkar sitta mer än allra högst två timmar. Efter det slutar vi i alla fall, så det är slappt. O sen på kvällen blire mys hos mig med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0