I can show you something that's better

Skolan var riktigt rolig idag, heta diskussioner, prat i kör och slutade vid 12. Trion tog bussen till Ljungsbro o köpte isg, för att sedan promenera hem. Kvällen åkte vi till vidingsjö för att kolla på fotboll. Inte för att jag är världsbäst på fotboll men njaa, korpen var inget vidare va ;)  haha förlåt. Bussen till rese efteråt vart ju lite speciell, en tant kommer på o sätter sig o pratar med mig & Rebecca. Skulle gissat på att hon var runt 50, men enligt henne var hon 32. Började prata på om en annan tant som hon kallade "gammal hagga" som alla tydligen tyckte var lik henne, att hon levde farligt och allt möjligt, var otrogen och sånt. Om hennes man fick reda på det så skulle hon bli dödad, och det var varken mitt eller Rebeccas fel. Det tackar vi för.



Nu väntar jag på desperate housewives som förgyller mina tisdagar :)


Kommentarer
Postat av: isaa

Va viktor duktig dåå? eller va han riktigt råkass? :P hahah

2009-05-19 @ 21:54:22
Postat av: isaa

Va viktor duktig dåå? eller va han riktigt råkass? :P hahah

2009-05-19 @ 21:55:03
Postat av: Anonym

haha naeedå, tycker faktist att han verkade vara en av dom bätttre där ;D

2009-05-19 @ 23:16:18
URL: http://blooomqvist.blogg.se/
Postat av: rebecca

tur att det inte var vårat fel att hon skulle dö :) <3

2009-05-20 @ 17:37:32
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0