It's not every day you find that perfect feeling

Svårt att sova inatt,
 men framåt 5 tiden lyckades jag somna i alla fall.
Almas sms väcker mig way för tidigt
somnar om, & en kvart senare ringer alarmet. gräjt.
Väldans lust att sova vidare, 
efter om & men, bestämde jag mig för att gå till skolan ändå
Bara ett AP & dom är ju ganska chill, riktigt roligt ibland
dock inte idag för jag var så jäkla seg.
 Hemma vid 1, & drog mig bortåt till kanalen,
sol, kladdkaka & årets första dopp :) schteek ;)
Hem igen, byta om, sen ut & va hurtig med Rebecca.
Körde intervall vid slussarna o grejer ;)
Slutade med ett bad i kanalen även där,
måste säga att det var kallt, men jäkla skönt.
Gick hem barfota o blöt, sommarkänslor på hög nivå.
Duschen & sen ut igen för & träffa mina nötter.
Satt i gungan ett bra tag,
tills hungern tvingade mig att gå hem ;D
Nu ska jag sova,
för är trött som en kudde :)
Gonatt!

Och tröjan är BLÖT för att jag badat & inget annat! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ajdå förlåt sickan :P inte meningen<3

2009-05-28 @ 16:02:23
Postat av: alma

från mej alltså :P

2009-05-28 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0