allting var ju enklare då, men ingenting kan bli vad det var, neheeej

Dagens problem: Går inte att ändra från "inte vid datorn" till "tillgänglig" på msn, Irriterande? Extremt!!
Nyss varit på öppet hus på realgymnasiet, ni behöver ju inte fråga varför, för det vet jag knappt själv ens. Sprungit runt på stan också i letandet efter hårfärg så färgning står nog på schemat efter maten. Klarade förövriggt fas A idag på körkortsteorin, känner mig bra (Y) Övningskörningen gick faktist också rätt bra, dock känns det oätt så svårt att köra i mörker måste jag säga. Nu kurrare något extremt i magen så ska kila upp o ätaa. Och så måste jag påminna om att inte glömma desperate housewives today (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0