don't care how we got it, just know we got it

Gick till skolan för att jag var så illa tvungen att göra en laboration som jag inte gjort än. Tänkte att den är nog rätt viktig eftersom vi ska göra en labrapport på den.. Men vad fick man göra..? Jo suga upp makaroner med ett sugrör & plocka upp dom med en pinsett, eftersom makaronerna var "djur" som skulle bli föda till mina ungar. Givande lektion det där..

Bara 1 dag kvar nu, sweet! :D Men är det inte så typiskt mig att bli sjuk nu? Jag som inte varit sjuk på hundratalsår, det skulle fan inte förvåna mig om jag har halsfluss eller nåt bara för det! Just när jag som allra minst vill eller hinner va sjuk.


"Visste du att varje år är det tusentals barn som tvingas lyssna på schlagermusik? Nu har du din chans att hjälpa dessa bortsprungna barn" / Eastfm! Jag vet, jag har dålig humor ibland.


Som vanligt en tisdagskväll så väntar jag bara på desperate housewves, så ni vet liksom. Väntar även på pizza, vezuvius (stavning?) med kebabsås, naaaajs ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0