happy birthday



Yeiies, Grattis till mig själv :D Måste säga att denna dag har varit riktigt efterlängtad! Så sjukt tråkigt att fylla sist av alla, så ni som fyller tidigt på året ska vara glada för det! Dagen har bestått av fika, fika & lite till fika, och fortfarande är inte fikandet klart, hur kommer denna dag sluta..? Sjukhuset med en sprängd mage kaanske.

Matbordet:
Mamma: Börjar asgarva..
Vi: ?
Mamma: När Victor var på vårdcentralen.. (asgarv)
Vi, (förutom Victor den här gången) : ?
Mamma: När han skulle fråga om var han tar halsprovet, sa han fel: "Jag ska ta ett halsbloss"
Alla: hahaha

Nu ska jag fixa mig lite för sen blire in till staden en sväng :) Men först en till fika... puusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

cooongratzz :P

2009-11-12 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0