I can't help you fix your self, but at least I can say I tried, I'm sorry but I gotta move on with my own life

Gårkvällen blev det myyjs o sånt med H & R. Men mådde inget vidare så var tvungen att åka hem redan vid 10tiden. Somnade nästan direkt när jag kom hem (Y) Den här dagen bjöd inte på någon vidare bra start på dagen. Ont i halsen & känner mig allmänt sjuk. Skulle ju vara förargligt om jag behöver vara sjuk (på riktigt nu) den här veckan också, så jag inte kan gå till skolan. Dagen består i vilket fall av en del plugg, känns ju som en sån där extremt tråkig söndag. Nu är det i alla fall bara 4 dagar kvar tills jag fyller 18! Dagen jag väntat på i 18 år, sweeet! Nu känns det ju som man faktist kan börja leva på riktigt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0